طرز تهیه ژل لاغری در خانه

سه نکته برای لاغری سریع

سه نکته برای لاغری سریع

با توجه به وارض زیاد اضافه وزن در سلامتی و بروز بیماریهای مختلف همچون سکته و دیابت و چربی خون و همچنین فشار به زانو و کمر و… در این مطلب با توجه به درخواستهای شما عزیزان در مورد روش های ساده برای کاشه وزن و بالا بردن متابولیسم و چربی سوزی بیشتر و کاهش وزن مطلب خوب و ساده ای را آماده کرده ایم که با این 3 نکاه ساده خیلی سریع وزن کم می کنید و لاغر می شوید. پس با هم در ادامه این سه نکته برای لاغری سریع را بررسی می کنیم.

چطور چربی شکمی را کاهش دهیم؟ برای کاستن از چربی شکمی مانند چربی سایر نقاط بدن باید رژیم بگیرید و ورزش کنید تا وزنتان را کم کنید. به این منظور انجام فعالیت جسمی منظم با شدت متوسط – دست کم ۳۰ دقیقه در روز (و شاید تا ۶۰ دقیقه در روز) برای کم کردن وزن و کاهش چربی شکمی لازم است. توجه داشته باشید که تمرین‌های ورزشی موضعی مانند دراز و نشست گرچه عضلات شکمی را سفت می‌کنند، اما تاثیری از لحاظ کاهش چربی احشایی ندارند.

رژیم غذایی نیز مهم است. به اندازه وعده غذایی‌ تان توجه کنید،  کربوهیدرات‌ های پیچیده (مانند میوه‌ ها، سبزی‌ ها و غلات کامل) و پروتئین لخم یا بدون چربی را در رژیم غذایی‌ تان بگنجانید و از میزان نان سفید و سایر غلات تصفیه شده و نوشیدنی‌های شیرین‌ شده حاوی قند یا شکر افزوده پرهیز کنید. چربی‌های اشباع‌ شده و چربی‌ های ترانس را با چربی‌ های چند اشباع‌ نشده جایگزین کنید.
دانشمندان امیدوارند در آینده داروهایی را بسازند که به طور انتخابی چربی شکمی را هدف قرار دهند. اما تا آن هنگام توصیه آنها تغییرات سبک زندگی به خصوص ورزش کردن و رژیم گرفتن برای کاهش چربی احشایی است.

سلامت و زیبایی ایران کیش کالا |  کارشناسان رژیم غذایی اغلب میگویند که شما باید آبدارخانه، گنجه یا کابینت های خود و یخچال خود را پس از شروع یک برنامه کاهش وزن جدید، پاک کنید. من کاملا موافقم. اگر صددرصد وبصورت جدی در فکر لاغری و کاهش وزن هستید، مهم است که برای موفقیت در این برنامه کاهش وزن خود، سروسامانی به آشپزخانه خود بدهید.
سه نکته برای لاغری سریع

ژل لاغری ماکاس
ژل لاغری ماکاس

اگر شکم چاق و بزرگ دارید و می خواهید خیلی سریع وزن کم کنید و کاهش وزن کاهش سایز داشته باشید این سه نکته برای لاغری سریع و فوری را یاد بگیرید با رژیم غذایی سه روزه سریع و ژل لاغری 3 روزه فلفل چای سبز جلبک دریایی زنجبیل و کرم لاغری سه روزه 3days آیچون بیوتی ژل چربی سوز شکم پهلو قوی اصل فروشگاه ایران کیش کالا

این غذا در لاغری و وزن کم کردن موثر است
این غذا در لاغری و وزن کم کردن موثر است

به گزارش سلامت و زیبایی ایران کیش کالا اما اغلب اوقات، افرادی که درصدد هستند تااز یک رژیم غذایی جدید برای خود استفاده کنند، زمان لازم برای تنظیم کامل آشپزخانه راندارند. اگرشما زمان کوتاهی دارید، اما تصمیم جدی گرفته اید که باریک و متناسب شوید، دراین مقاله تحت عنوان سه نکته برای لاغری سریع یک برنامه سریع برای تمیز کردن آشپزخانه شما وجود دارد. درب یخچال را باز کنید و این 3 مورد را تخلیه کنید تا میزان مصرف کالری خود را کاهش دهید و سریعتر وزن از دست بدهید.

1- کرم قهوه طعم دار
—اگر بدون طعم شیرین و شیری کرم محبوب خود در قهوه صبحانه، نمی توانید بمانید، درد شما را احساس میکنم. من به کرم فندق بیش ازحد معتاد بودم. اما زمانیکه متوجه تاثیرات بهداشتی آن برروی رژیم غذایی خود شدم، آن را قطع کردم. اگر برچسب های تغذیه ای این محصولات را بخوانید، مقدار کالری و چربی کرم های طعم دهنده خیلی هم بد بنظر نمیرسند….امازمانیکه بین خطوط را می خوانید، داستان آن خیلی هم زیبا نیست. کرم های طعم دار یکی از رایج ترین مواد غذایی هستند که ما اغلب اوقات آن را بیش از حد می خوریم.//

–اگر تعداد دفعات اندازه واقعی سهم خود را در میزان کالری در هر وعده، ضرب کنید، احتمالا شگفت زده خواهید شد. فکر میکنید کرم های بدون چربی بهترهستند؟ جواب منفی است. یکی از رایج ترین منابع چربی پنهان، کرم های لبنی غیرچرب هستند.//
گزینه ای بهتر این است که یاد بگیریم که نوشیدنی های قهوه با طعم های سالم تر در خانه تهیه کنیم.

دمنوش چای سبز
دمنوش لاغری چای سبز

2- سس سالاد
–بنظر میرسد سالاد، بهترین غذا در یک رژیم غذایی مناسب است. بشقاب ناهار خود را پر از سبزیجات سالم کنید و وزن خود را کاهش خواهید داد، درست است؟ اشتباه است! در بسیاری از موارد سالاد شما یک فاجعه رژیم غذایی است. و بسیاری از اوقات، سس سالاد چیزی است که بیشترین چربی و کالری را اضافه می کند. در مقادیر کم، سس سالاد خیلی هم بد نیست.//

–=اما بار آخری که در زمان ریختن سس روی سالاد خود، مقدار آن را اندازه گرفتید، کی بود؟ کالری موجود در سس سالاد میتواند تعادل انرژی شما رابرای تمام روز به هم بزند. حتی انواع بدون چربی سس ها نیز دارای تاثیر منفی هستند. اغلب این محصولات پر از شکر هستند و هنوز هم دارای کالری زیادی هستند. گزینه بهتر این است که مواد غذایی تند و طعم دهنده مانند فلفل و یا تربچه را به سبزیجات خود اضافه کنید و سس خود را تهیه کنید و یا اینکه به سالاد خود لیموی تازه اضافه کنید.//

ژل لاغری 3 روزه چای سبز آیچون بیوتی
ژل لاغری 3 روزه چای سبز آیچون بیوتی

3- آب میوه
==-بازهم، بنظر میرسد آب میوه را باید بخشی ازیک صبحانه سالم رژیم غذایی سالم درنظر بگیریم. در واقع، برخی از افراد پیرو یک رژیم غذایی، کل یک وعده غذایی خود را آب میوه می نوشند. اما مرز هشدار این است که وقتی آب میوه می نوشید، در حقیقت یک لیوان پراز شکر را می نوشید. آب میوه تازه حاوی ویتامین هایی است که برای شما مناسب است، اما چرا یک میوه کامل نمی خورید؟
=امااگر بدانید که وقتی میزان کالری های موجود در یک پرتقال را با میزان کالری ها در 1لیوان آب پرتقال مقایسه میکنید، میوه ها میزان کمتری کالری دارند، ممکن است شگفت زده شوید. تازه ازآنهم بهتر، خوردن آرام 1ماده غذایی کامل، رضایت بخش تر از آشامیدن یک باره و دریافت مقدار زیادی کالری است و شکم چاق ایجاد می کند.

یکی از چیزهایی که در این غذا ها مشترک است، این است که بسیاری ازافراد پیرو رژیم های غذایی معتقدند که این آب میوه ها سالم هستند زیرا حاوی مواد تشکیل دهنده سالمی هستند ویاچون برروی برچسب آنها مواد غذایی سالم نوشته شده است.//

خواص چای سبز و لاغری
خواص چای سبز و لاغری

==-ما اغلب غذاهایی را که دارای یک “هاله سلامت” هستند زیاد میخوریم و در نهایت چربیهای اضافی، کالری و موادتشکیل دهنده ای که برای ما مناسب نیست را مصرف میکنیم. البته، خلاص شدن از شراین غذاها، فقط شروعی برای تمیزکردن کامل آشپزخانه شماست؛ امااگرشما این 3 غذا را از آشپزخانه خود دورکنید، قدم در راه یک رژیم غذایی سالم تر گذاشته و بدنی باریک تر و شکمی تخت تر و شکم لاغر تر خواهید داشت.

اخیرا بعضی کانال های تلگرامی و یا اینستاگرامی با نام های مختلف گاها اقدام به فروش محصولات تقلبی و غیر اصل و یا محصولات و بی کیفیت و با قیمت های مختلف کرده که اصالت کالای عرضه شده توسط این اشخاص را فروشگاه ایران کیش کالا به هیچ عنوان تایید نمی نماید و لطفا برای حفظ سلامتی و اثربخشی واقعی از خرید محصولات بی کیفیت و غیر اصل اکیدا خودداری فرمایید!

حتما این را به خاطر داشته باشید با توجه به تنوع بسیار زیاد و همچنین کاربردها و مکانیسم عملکردی گوناگون این کالاها حتما قبل از خرید نسبت به مشاوره برای انتخاب کالاهای متناسب با مشخصات دقیق فیزیولوژیکی خود با همکارانمان در واحد فروش و مشاوره فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

بهترین ژل لاغری دنیا
بهترین ژل لاغری دنیا

فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی اصل سرم لاغری تالیکا اصل Talika کرم چربی سوز والنسی و ژل لاغری 3 روزه فلفل آیچون بیوتی ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ macas اصل و ژل لاغری بلیتا ساخت ایران و ژل لاغری توتال بادی سوماتولین Total Body و کرم لاغری سه روزه 3days اصل و کرم لاغری هات ویتا ژل لاغری Hot vita hot cream و لوسیون ماساژ لاغری ناکی NAQI و کرم لاغری سینره ایرانی می باشد که جهت سفارش و خرید کرم لاغری مورد نظر خود می توانید با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

تماس
ژل لاغری فلورنس +کرم لاغری فلورانس
ژل لاغری فلورنس +کرم لاغری فلورانس
ژل لاغری آکای اسلیم acai slime
ژل لاغری آکای اسلیم acai slime
ژل لاغری فلفلی هات چیلی HOT CHILI
ژل لاغری فلفلی هات چیلی HOT CHILI
ژل لاغری توتال بادی سوماتولین اصل
ژل لاغری توتال بادی سوماتولین اصل
کرم چربی سوز والنسی valensey
کرم چربی سوز والنسی valensey
ژل لاغری وکالی اصل
ژل لاغری وکالی اصل
ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ MACAS اصل
ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ MACAS اصل
خرید محصول

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *