تا ۱۰ روز مانده به عید لاغر شوید

۱۰ روز مانده به عید لاغر شوید

۱۰ روز مانده به عید لاغر شوید

عید نوروز معمولا انگیزه خوبی برای بسیاری از کارهاست. از جمله لاغری! برای آن‌ها که در طول سال به فکر لاغری و کاهش وزن هستند اما فرصت رژیم و ورزش را ندارند شاید نزدیک شدن به نوروز این فرصت را فراهم بیاورد که بتوانند بیشتر روی تناسب اندام خود تمرکز کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با یک روش لاغری سریع و ساده آشنا کنیم که تا ۱۰ روز مانده به عید لاغر شوید و وزن کم کنید و شاهد کاهش سایز خود برای عید نوروز باشید پس با ما همراه باشید و در ادامه با این مطلب مهیج بیشتر آشنا شوید.

حالا ما به شما راههایی را پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید ظرف مدت ۱۰ روز به وزن ایده‌ آل خود برسید و تا ۱۰ روز مانده به عید لاغر شوید و سایز کم کنید…با بخش سلامت و زیبایی ایران کیش کالا همراه باشید…

۱- انجام ورزش هوازی

—ورزش هوازی یا کاردیو، نوعی فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را افزایش میدهد تا کالری بیشتری بسوزاند و قلب و ریه‌ های شما را تقویت کند. افزودن ورزش‌ های هوازی به زندگی روتین، یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش سریع کاهش وزن است. پس دست به کار شوید و سعی کنید حداقل 20 الی 40 دقیقه در روز ورزش کنید.//

  • پیاده‌ روی
  • آهسته دویدن
  • بوکس
  • دوچرخه‌ سواری
  • فوتبال
  • و شنا هم میتوانند به سرعت وزن را کاهش دهند.
راهکارهای صحیح پیاده روی طولانی مدت و لاغری
راهکارهای صحیح پیاده روی طولانی مدت و لاغری

۲- مصرف کربوهیدرات‌ ها را در رژیم غذایی کم کنید

—کاهش کربوهیدرات‌ ها راه ساده دیگری برای بهبود کیفیت رژیم غذایی و کاهش وزن بیشتر است. کاهش مصرف کربوهیدرات‌ تصفیه‌ شده (نوعی کربوهیدرات هستند که از مواد مغذی و فیبر خود در طول فرآوری حذف شده‌ اند) بسیار مفید است.//
–=برای بهترین نتیجه، کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید، غلات صبحانه و غذاهای از پیش بسته‌ بندی شده به شدت فرآوری‌ شده را با محصولات غلات کامل مانند جو و برنج قهوه‌ ای جایگزین کنید./

۳- حواستان به کالری دریافتی باشد

—برای کاهش وزن چه از طریق کاهش کالری دریافتی یا افزایش فعالیت بدنی روزانه باید کالری بیشتری نسبت به مصرف خود دریافت کنید. کاهش کالری به تنهایی یک استراتژی پایدار برای کاهش وزن طولانی‌ مدت در نظر گرفته نمیشود، بنابراین آن را با سایر اصلاحات رژیم غذایی و سبک زندگی همراه کنید برای مثال کالری شماری را با انجام ورزش‌ های هوازی ترکیب کرده و کم‌ کم اثر آن را در لاغری خود بینید./

۴- نوشیدنی‌ های سالم بنوشید

–علاوه بر تغییر در مصرف غذاها، انتخاب نوشیدنی‌ های سالم‌ تر، راه ساده دیگری برای رژیم لاغری تا عید است. نوشابه، آب میوه و نوشیدنی‌ های انرژی‌ زا اغلب مملو از قند و کالری اضافی هستند که میتواند در طول زمان به افزایش وزن کمک کند./

تاثیر چای سبز در لاغری کاهش وزن
تاثیر چای سبز در لاغری کاهش وزن

۵- ریتم غذا خوردنتان را کنترل کنید

—غذا خوردن به آرامی باعث افزایش سطح هورمون‌ های خاصی در بدن شما می‌ شود که مسئول افزایش سیری هستند. لقمه‌ های کوچک‌ تر، نوشیدن مقدار زیادی آب همراه با غذا و کاهش حواس‌ پرتی‌ های بیرونی می‌ تواند به شما کمک کند که آهسته‌ تر غذا بخورید تا چربی سوزی و کاهش وزن را افزایش دهید.//

۶- فیبر را به رژیم غذایی فعلی اضافه کنید

–فیبر یک ماده مغذی است که بدون هضم در بدن شما حرکت می‌ کند، به تثبیت قند خون، کند شدن تخلیه معده یاری می‌رساند و شما را برای مدت طولانی‌ تری سیر خواهد کرد. حداقل 25 الی 38گرم فیبر روزانه از غذاهایی مانند:

  • میوه‌ ها،
  • سبزیجات،
  • حبوبات
  • و غلات کامل را هدف قرار دهید تا هم به سلامت خود کمک کنید و هم در جهت کاهش وزن حرکت کرده باشید.

۱۰ روز مانده به عید لاغر شوید
تا ۱۰ روز مانده به عید لاغر شوید
۱۰ روزه لاغر شوید
روش لاغری
متد لاغری
برنامه لاغری
رژیم لاغری
رژیم غذایی
لاغری شکم پهلو
لاغری بدن
لاغری فوری تا عید
لاغری فوری
لاغری سریع
بهترین روش لاغری
ژل لاغری فلفلی
ژل لاغری دوقلو
ژل لاغری شکم پهلئ
کرم لاغری
کرم چربی سوز
پماد لاغری بدن
قویترین ژل لاغری
بهترین کرم لاغری
۱۰ روز مانده به عید سریع لاغر شوید

۷- صبحانه مفصل و کامل بخورید

–شاید فکر کنید گرفتن رژیم به معنای نخوردن است اما مطالعات متعدد، مصرف بیشتر پروتئین را با کاهش وزن بدن و چربی شکم در طول زمان مرتبط میکند.

  • جو دوسر،
  • ماست،
  • تخم مرغ،
  • پنیر دلمه و
  • کره بادام زمینی چند غذای اصلی هستند که میتوانید به عنوان بخشی از یک صبحانه سالم و سرشار از پروتئین آنها لذت ببرید./

–افزایش مصرف پروتئین میتواند با کاهش اشتها و کاهش مصرف کالری به کاهش وزن کمک کند. بنابراین افزایش مصرف پروتئین صبحگاهی با احساس سیری بیشتر، کاهش دریافت کالری و کاهش وزن بدن مرتبط است.

هشت فایده لاغری
هشت فایده لاغری

۸- به نخوابیدن و کم خوابیدن نه بگویید

–برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب میتواند اهمیت ویژه‌ ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر میخواهید در 1ماه 4.8 کیلوگرم وزن کم کنید.//
سعی کنید حداقل 7 الی 8 ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید./

جمع بندی نهایی

–درست است که کاهش وزن 4 الی 5 کیلوگرمی در 1ماه یا کمتر شاید یک هدف عالی به نظر برسد، اما باید بدانید که این کاهش وزن با انجام حرکات ورزشی و اجرای سبک زندگی سالم امکانپذیر است. اتفاقی که در نگاه اول شاید سخت به نظر برسد ولی در ادامه لذت‌ بخش و روتین خواهد بود.//


فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی ژل لاغری 2N کانگورو استرالیایی اصل سرم لاغری تالیکا اصل Talika کرم چربی سوز والنسی و ژل لاغری 3 روزه چای سبز و فلفل آیچون بیوتی ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ macas اصل و ژل لاغری بلیتا ساخت ایران و ژل لاغری توتال بادی سوماتولین Total Body و کرم لاغری سه روزه 3days اصل و لوسیون ماساژ لاغری ناکی NAQI و کرم لاغری سینره ایرانی می باشد که جهت سفارش و خرید کرم لاغری مورد نظر خود می توانید با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.

تماس
کرم لاغری ژل لاغری شکم پهلو ران باسن
کرم لاغری ژل لاغری شکم پهلو ران باسن
خرید محصول

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *