جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی

جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی

جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی

سینه های درشت و بزرگ وقتی از حد خود بزرگ تر شوند می توانند آسیب هایی را بر روی سلامت روح و جسم فرد داشته باشند . بعنوان مثال سینه های بزرگ و حجیم نه تنها بر روابط اجتماعی فرد سایه می اندازند بلکه بر روی سلامت جسمی فرد نیز همچون درد در ناحیه کتف و پشت گردن و دست درد و فشار بر دیسک های بین مهره ای و دیسک گردن نیز وارد می کنند که باعث درد و ناراحتی در فرد می گردند و نیاز به کوچک کردن فوری سینه و لاغری سینه بوجود می آید. جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی یکی از روش های درمانی برای افرادی است که نیاز به کاهش سایز سینه و کاهش حجم سینه را دارند.
پس با ما در ادامه همراه باشید تا در مورد جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی بیشتر بدانید.

در ابتدا باید بگوییم که با توجه به هزینه به نسبت بالای عمل جراحی کوچک کردن سینه و همچمیم ترس از چراحی و یا خطرات ناشی از بیهوشی در جراحی معمولا افراد قبل از تن دادن به چراحی و بیهوشی از روش های بسیار ساده و موثر تر بهره می گیرند و اگر احیانا 20% فرد مشکلش برطرف نشد از جراحی استفاده میکند.

برخی از روشهای کوچک کردن سینه عبارتند :

بهترین ژل لاغری دنیا
بهترین ژل لاغری دنیا

که افراد پس از طول درمان از روش های فوق معمولا نیازی به جراحی پیدا نمیکنند مگر در موارد محدود و با مشورت و توصیه پزشک.

اگر روش‌های فوق تاثیری در کاهش حجم سینه و کوچک شدن سینه های شما نداشته باشد، جراحی می‌ تواند گزینه‌ ای مناسب باشد. اما قبل از عمل بهتر است برای بررسی تمام دلایل افزایش حجم سینه با یک مامای متخصص مشورت کنید. ممکن است با توجه به شرایط بدنی شما جراحی برای شما خطرناک بوده و روش‌های کم خطری برای کاهش حجم سینه‌ ها و لارغ شدن سینه و پستان وجود داشته باشد ( کرم کوچک کننده سینه و دستگاه کوچک کردن سینه برقی و…)

اگر جوان هستید، بهتر است انجام این عمل را به تعویق بیندازید. ممکن است افزایش سن سبب بروز تغییراتی در بدن شما شود که نتیجه آن کوچک شدن سینه ها و کاهش حجم سینه‌ ها باشد. جراحی سینه می‌ تواند عوارض و خطرات جدی به دنبال داشته باشد. پس هرگز برای پوشیدن لباس‌ های خاص این عمل را انجام ندهید.

سعی کنید اطلاعات کافی درباره کلینیک و جراحی که قصد درمان پیش آنها را دارید، کسب کنید. در این مرحله باید عملکرد دقیقی داشته باشید. زیرا کیفیت عمل، سلامتی و حفظ جان شما به این مسئله وابسته است. پس از انتخاب کلینیک، وقت مشاوره بگیرید.

جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی
جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی

پزشک میتواند اطلاعات کافی در مورد جراحی کوچک کردن سینه، عوارض احتمالی آن، دستورالعمل‌ های مراقبتی قبل و بعد از عمل به شما ارائه دهد. فراموش نکنید اغلب جراحانی که هزینه کمی برای این عمل دریافت میکنند، غیرقابل‌ئاعتماد هستند.
–تعدادی از جراحان تازه‌ کار با هدف کسب تجربه در ازای دریافت هزینه کم جراحی سینه را انجام میدهند. بی‌ تجربگی جراح، مدیریت چالش‌ های حین عمل را دشوار کرده و ممکن است جان متقاضی به خطر بیفتد.

جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی
جراحی کوچک کردن سینه
ماموپلاستی
جراحی ماموپلاستی
بهترین جراح سینه
بهترین کلینیک جراحی سینه
بهترین روش کوچک کردن سینه
لاغری سینه
کاهش حجم سینه
جراحی کاهش حجم سینه
کاهش اندازه سینه
جراحی کاهش اندازه سینه
کاهش سایز سینه
mammoplasty
جراحی کاهش سایز سینه
کرم کوچک کننده سینه
ژل کوچک کننده سینه
دستگاه کوچک کننده سینه
خرید کرم کوچک کننده سینه
قیمت کرم کوچک کننده سینه
بهترین کرم کوچک کننده سینه

همه چیز در مورد جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی mammoplasty بهترین کلینیک جراحی سینه و بهترین پزشک جراحی سینه عوارض جراحی کوچک کردن پستان ماموپلاستی و شرایط قبل و بعد از جراحی سینه و هر آنچه که باید در مورد جراحی سینه و ماموپلاستی بدانید.

فرم دهی و سفت کردن سینه
فرم دهی و سفت کردن سینه

عوراض ماموپلاستی

عمل جراحی سینه یک عمل دشوار بوده و ممکن است با چالش‌ های متعددی همراه باشد. انجام این عمل تنها از طریق بیهوشی کامل انجام میشود. اگر جراح بی‌ تجربه باشد، ممکن است متقاضی در حین عمل یا در دوره ریکاوری واکنش منفی به داروی بیهوشی نشان دهد. افزایش شدت واکنش میتواند سبب مرگ فرد شود.

  • در برخی موارد احتمال بروز عفونت یا لخته خون بعد از عمل وجود دارد.
  • در برخی موارد ممکن است جای زخم روی بدن فرد باقی بماند یا حالت کلوئیدی پیدا کند.
  • ممکن است بعد از عمل نوک سینه‌ها حالت غیرطبیعی یا غیرقرینه داشته باشد.

نکته مهم : جراحی ماموپلاستی به خودی خود عوارض خطرناکی ندارد، اکثر عوارض و خطرات به دلیل انتخاب جراح بی تجربه و مراجعه به مراکز بدون مجوز می باشد../

هزینه جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه یک عمل زیبایی اختیاری است و هزینه‌های آن تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌ گیرند. عوامل مختلفی بر هزینه این عمل تاثیر دارد، اما جراحی سینه یکی از عمل‌ های زیبایی پرهزینه محسوب می‌ شود. شهر محل عمل، اندازه سینه، سن متقاضی، کلینیک محل عمل، روش جراحی و مهارت جراح مهم‌ ترین عوامل افزایش یا کاهش‌ دهنده هزینه عمل هستند.
پس فبل از جراحی کوچک کردن سینه ماموپلاستی حتما با پزشک معتمد خود مشاورت لازم را انجام دهید.

جهت مشاوره و انتخاب کرم کوچک کننده سفت کننده سینه و دستگاه وکیوم کوچک کننده سینه برقی الکترونیکی بانوان طبی توانبخشی اصل و کرم های کاهش سایز سینه و ژل های لاغری و سفت کننده سینه و ثبت سفارش و خرید لطفا با همکارانمان در واحد فروش فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید:

تماس
کرم کوچک کننده سينه ماتریژن
کرم کوچک کننده سينه ماتریژن
ژل کوچک کننده سینه REVUELE اصل
ژل کوچک کننده سینه REVUELE اصل
ژل لاغری توتال بادی
ژل لاغری توتال بادی
دستگاه کوچک کننده سینه برقی اصل
دستگاه کوچک کننده سینه برقی اصل
خرید محصول

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *