کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل

کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل

کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل

چنانچه شما شهم جزء آن دسته از افرادی هستیدکه بزرگ کردن باسن در خانه و به روش طبیعی را غیرممکن میدانند، بهتر است کمی بیشتر درباره این موضوع تحقیق کنید زیرا پیروی از یک رژیم غذایی خاص همراه با انجام برخی حرکات ورزشی و یا استفاده از یک کرم بزرگ کننده ران و باسن در خوش‌ فرم شدن باسن بسیار موثر است. کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل یکی از کرم های افزایش سایز باسن و فرم دهنده باسن است که با توجه به فرمولاسیون گیاهی آن موجب تغییر پذیری دائمی و بدون بازگشت شده باشد. فقط متاسفانه این برند با انبوهی از کالاهای تقلبی در پیج و کانالها مواجه شده است که خرید آن مستلزم به دقت بیشتر است و توصیه می شود از فروشگاه ایران کیش کالا مرکز خرید محصولات دکتر راشل کالاهای خد را تهیه و خریداری نمایید.

عضلات باسن در قسمت پشتی بدن و در ناحیه پایینی پشت کمر انسان قرار دارند. این عضلات در حرکات بدن از جمله پیاده‌ روی، دویدن، شنا کردن، بالارفتن از پله‌ ها و حرکات ورزشی مختلف نقش مهمی دارند. از اینرو تمرین و تقویت آنها میتواند به بزرگتر و قویتر شدن باسن کمک کند. این عضلات عبارت‌اند از:

  • عضلات گلوتئال یا ماهیچه سرینی بزرگ (Gluteus Maximus) : بزرگترین و قوی‌ترین عضله باسن است و در قسمت پایین کمر قرار دارد./
  • عضلات گلوتئال یا ماهیچه سرینی متوسط (Gluteus Medius)  : در بین 2عضله دیگر گلوتئال‌ها قرار دارد و وظیفه جلوگیری از چرخش داخلی و نزدیک‌ شدن ران را بر عهده دارد./
  • عضلات گلوتئال یا ماهیچه سرینی کوچک (Gluteus Minimus) : کوچکترین عضله گلوتئال‌ هاست و در بین 2خط گلوتئال فوقانی و تحتانی قرار دارد….این عضله نقش مهمی در دویدن و راه‌ رفتن ایفا میکنند و به پشتیبانی از حرکت و تعادل بدن کمک میکند./

کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل
ژل حجم دهنده باسن دکتر راشل
خرید کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل
قیمت کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل
کرم حجم دهی باسن دکتر راشل
کرم بزرگ کننده باسن دکتر راشل
بهترین کرم بزرگ کننده باسن
کرم باسن دکتر راشل
ژل بزرگ کننده باسن دکتر راشل
پماد بزرگ کننده باسن دکتر راشل
dr rashel bottox cream
کرم افزایش سایز باسن
کرم رشد باسن
ژل افزایش سایز باسن
کرم رشد سریع باسن
کرم بزرگ کننده فوری باسن
کرم باسن قوی
ژل باسن فوری
کرم پروتز باسن
ژل پروتز باسن

پروتز بزرگ کننده باسن
پروتز باسن

البته فراموش نکنید وراثت در نوع آناتومی و شکل باسن شما موثر است. در مواردی که تغییر برنامه غذایی به بزرگ شدن باسن شما کمک نمیکند، انجام جراحی برای ایجاد فرم ایده‌ آل در این ناحیه و یا استفاده از یک کرم حجم دهنده باسن و یا ژل بزرگ کننده ران و باسن تنها راه است که برای مشاوره و انتخاب کالاهای متناسب با مشخصات دقیق فیزیولوژیکی خود می توانید با مشاورین فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.


کرم حجم دهنده و فرم دهنده باسن دکتر راشل  مدل تیوپی حجم 150 گرم  DR.RASHEL

  • حجم دهنده و پر کننده باسن
  • سفت کننده پوست باسن
  • سفید کننده پوست باسن
  • مرطوب کننده و آبرسان پوست باسن
  • از بین برنده خطوط لگن و ران
  • لیفت کننده باسن و بالا برنده باسن
  • برجسته سازی سریع باسن

توضیحات محصول کرم گیاهی حجم دهنده و فرم دهنده باسن تیوپی دکترراشل DR.RASHEL

کرم باسن دکتر راشل حاوی عصاره ی آووکادو و دارای کلاژن طبیعی می باشد که به بالا بردن و بزرگ نمودن باسن کمک می کند. کرم حجم دهنده باسن دکترراشل، فرم دهنده و حجم دهنده بوده و تأثیر فوق العاده بالایی دارد

بزرگ کردن باسن

 کرم بزرگ کننده ران و باسن دکترراشل باسن شما را در طول یک 1ماه به حالت کاملا استاندارد می رساند، یعنی باسن شما را کاملا گرد و بزرگ می کند همچنین فرو رفتگی های دو2 طرف باسن را پر می کند و افتادگی باسن را رفع کرده همچنین آنرا رو به بالا فرم می دهد.
درمان طبیعی کوچکی باسن و بدون بازگشت از ویژگی های اصلی این کرم حجم دهنده باسن اورجینال می باشد (مشروط بر اینکه کالای اصل آن را تهیه و خریداری نمایید)

روش استفاده از کرم بزرگ کننده باسن:

  1. پس از شستن مناطق مورد نظر با آب ، به مقدار مناسب از کرم باسن دکتر راشل را به آرامی بر روی پوست ماساژ داده تا زمانی که جذب پوست گردد.
  2. ترجیحا روزی دو بار صبح و شب استفاده شود.
  3. حتما طبق برنامه ای که هنگام خرید به همراه کرم باسن تقدیم شما می شود استفاده گردد.

حتما این را به خاطر داشته باشید با توجه به تنوع بسیار زیاد و همچنین کاربردها و مکانیسم عملکردی گوناگون این کالاها حتما قبل از خرید نسبت به مشاوره برای انتخاب کالاهای متناسب با مشخصات دقیق فیزیولوژیکی خود با همکارانمان در واحد فروش و مشاوره فروشگاه ایران کیش کالا تماس حاصل فرمایید.


فروشگاه ایران کیش کالا تنها نمایندگی رسمی کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل کرم بزرگ کننده سینه و باسن پیوراریا میریفیکا و کرم بزرگ کننده باسن والنسی VALENSEY اصل و ژل حجم دهنده سینه و باسن سوماتولین Somatoline و کرم بزرگ کردن باسن ووکالی و ژل بزرگ کننده ران و باسن وکالی و دستگاه وکیوم بزرگ کننده باسن الکتریکی خارجی و کرم بزرگ کننده باسن هیپ لیفت آپ و کرم حجم دهنده باسن میبلین پرفکت ومن آمریکایی و و کرم باسن کاریته و کرم بزرگ کننده باسن تاچ می Touch Me و دستگاه وکیوم باسن برقی و دستگاه پمپ حجم دهنده سینه و باسن برقی و الکترونیکی بانوان طبی توانخبشی اصل با یک سال خدمات پس از فروش و کرم بزرگ کننده سینه و باسن می باشد و هیچگونه نمایندگی مجاز دیگری ندارد!

!توجه!

لطفا برای حفظ سلامتی و اثربخشی واقعی از خرید محصولات تقلبی و ارزان قیمت اکیدا خودداری فرمایید!

توجه داشته باشید فروشگاه ایران کیش کالا در قبال محصولات مشابه در فروشگاههای دیگر هیچگونه مسئولیتی ندارد.بند

اخیرا بعضی کانال های تلگرامی و یا اینستاگرامی با نام های مختلف گاها اقدام به فروش محصولات تقلبی و غیر اصل و یا محصولات و بی کیفیت و با قیمت های مختلف کرده که اصالت کالای عرضه شده توسط این اشخاص را فروشگاه ایران کیش کالا به هیچ عنوان تایید نمی نماید و لطفا برای حفظ سلامتی و اثربخشی واقعی از خرید محصولات بی کیفیت و غیر اصل اکیدا خودداری فرمایید!

تماس
قیمت کرم حجم دهنده بزرگ کننده باسن وکالی
خرید کرم حجم دهنده بزرگ کننده باسن وکالی
کرم بزرگ کننده باسن ماریس marys
کرم بزرگ کننده باسن ماریس marys
کرم حجم دهنده سینه باسن گلدن نایت
کرم حجم دهنده سینه باسن گلدن نایت
دستگاه وکیوم ماساژ بزرگ کننده سینه باسن
دستگاه وکیوم ماساژ بزرگ کننده سینه باسن
کرم بزرگ کننده باسن سوماتولین ایتالیا
کرم بزرگ کننده باسن سوماتولین ایتالیا
کرم بزرگ کردن فوری باسن کاریته
کرم بزرگ کردن فوری باسن کاریته
کرم بزرگ کننده باسن آکای +بهترین ژل بزرگ کننده باسن
کرم بزرگ کننده باسن آکای +بهترین ژل بزرگ کننده باسن
دستگاه وکیوم سینه آدونیس Adonis
دستگاه وکیوم سینه آدونیس Adonis
خرید دستگاه بزرگ کننده باسن الکتریکی خارجی rintab
خرید دستگاه بزرگ کننده باسن الکتریکی خارجی rintab
کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل
کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل
خرید محصول

مرکز خرید کرم حجم دهنده باسن دکتر راشل اصل dr rashel کرم بزرگ کننده باسن و حجم دهی ران لیفت کننده بالا برنده فرم دهنده باسن و ژل بزرگ کردن فوری باسن و قیمت کرم باسن دکتر راشل اورجینال

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *